Általános szerződési feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Tartalomjegyzék
- Tartalomjegyzék
- Üzemeltetői adatok
- Rendelési információk:
- Rendelés menete
- A megrendelt áruk fizetésének és házhoz szállításának módjai:
- Házhoz szállítási információk
- Kellék- illetve termékszavatosság
- Arndt Garancia - azaz szerződéses jótállás
- Elállás joga, gyakorlás menete
- Panaszkezelés
- Adatkezelés
Üzemeltetői adatok
- Cégnév: Aranykantár KFT
- Székhely: 7150 Bonyhád, Erzsébet u. 10.
- Adószám: 10645877-2-17
- Cégjegyzékszám: 17-09-001345
- Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Tolna megyei Bíróság
- Szerződés nyelve: Magyar
- Elektronikus elérhetőség: info@arndttaska.hu
- Telefonos elérhetőség: +36 20 381 7727
A megjelenített áruk nem kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek meg.
Személyes átvételi lehetőség van továbbá:
- Budapesti üzletünkben:
1113 Budapest, Bartók Béla út 101. fsz. - Pécsi üzletünkben:
7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 9. (Új Forrás Üzletház, fsz.) - illetve telefonos egyeztetés után a Bonyhádi raktárunkból:
7150 Bonyhád, Erzsébet u. 10.
Rendelési információk:
Az árukra vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A vásárlás nem kötött regisztrációhoz, de e-mailben is fogadunk rendeléseket. Telefonos rendelést a félreértések elkerülése érdekében nem áll módunkban fogadni.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 11 és 17 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül.
Az áruk adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az áruk vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszafizetésre kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés menete
- A megvásárolni kívánt árukat a „Kosárba” gomb megnyomásával helyezze a kosárba.
- Amennyiben szeretne további árukat kosárba helyezni a „Kosárba” gombra kattintva megteheti. Ha nem szeretne további árukat vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A rendelés részleteit a „Kosár ikon” gombnál találja. Az összeg melletti „kuka ikon” gombra kattintva törölheti az árut a kosárból.
- A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudja beírni a szállítási és a számlázási címet, továbbá itt tud megjegyzést fűzni a rendeléshez.
- Lentebb görgetve a „Szállítási és fizetési mód” résznél tudja kiválasztani a szállítási és fizetési módot.
- Az adatok megadását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
- Ezt követően összegzi a rendszer a megadott adatokat egy oldalon, és e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
*Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az áru. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A megrendelt áruk fizetésének és házhoz szállításának módjai:
Postai házhoz szállítás esetén 3-féle fizetési mód közül választhat:
- Utánvét: A megrendelt árut a csomag átvételekor a postásnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
- Előre fizetés: a csomag értékének előre történő kiegyenlítése.
- Közvetlen banki utalással: A visszaigazoló levélt tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.
- Bankkártyával: A rendelés véglegesítése után a webáruház tovább irányítja a fizetési oldalra. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen az árun észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Személyes átvétel esetén nincs lehetőség az előre fizetésre, üzleteinkben azonban elfogadunk készpénzt, bankkártyát és néhány ajándékutalványt is. Ajándékutalvánnyal való vásárlás előtt mindenképp egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.
Házhoz szállítási információk
Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. teljesíti.
Túlméretes áruk esetén (pl. nehezebb bőröndök esetén), a házhozszállítás sajnos nem lehetséges, ezeket a árukat csak személyesen a két üzletünk valamelyikében tudja átvenni.
A házhoz szállítás díja normál csomag esetén: 2 500-3 000 Ft, de ebből az vásárlás során Ön, csak 2 000 Ft-ot fizet, a többit átvállaljuk. Csomagautomatába még kedvezőbb díjakon tudunk szállítani.
Pontos díjtáblázat:
MPL házhozszállítás előre fizetéssel: 2000,-Ft
MPL házhozszállítás utánvéttel: 2350,-Ft
Foxpost csomagautomata előre fizetéssel: 750,-Ft
Foxpost csomagautomata utánvéttel: 900,-Ft
Személyes átvétel: ingyenes
Utánvét esetén kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a postásnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Kellék- illetve termékszavatosság
Kellék- és termékszavatossági tájékoztatónkat itt tekintheti meg: link.
Arndt Garancia – célunk a fenntarthatóság
Termékeinkre szinte örökös garanciát vállalunk. Pl. Schneiders – Walker iskolatáskáinkat 5-6 évesen is ingyenesen javítjuk, Eastpak termékeinkre 30 év gyári garancia van! A garancia a használatból adódó sérülésekre is vonatkozik, a táska élethosszáig él. Ez azt jelenti, hogy amíg a termék javítható, így lehetővé téve a praktikus, rendeltetésszerű használatot, addig garanciális szervizünkben ingyen megjavítjuk!
Szervizpontunkra személyesen behozhatja:
- Budapesti üzletünkbe:
1113 Budapest, Bartók Béla út 101. fsz. - Pécsi üzletünkbe:
7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 9. (Új Forrás Üzletház, fsz.) - illetve telefonos egyeztetés után a Bonyhádi raktárunkba:
7150 Bonyhád, Erzsébet u. 10.
Javításhoz minden esetben szükség van a rendeléskor kapott garancialevélre!
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 9. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A táska megfelelő javítását elősegítve kérjük a táskát tiszta, javításra alkalmas állapotban egy hibákat leíró levéllel mellékelve küldje el nekünk.
Elállás joga, gyakorlás menete
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet "a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól" értelmében:
„A fogyasztó [...] elállási vagy felmondási jogát az áru adásvételére irányuló szerződés esetén az árunak, [...] a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától [...] számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.”
Tehát legkésőbb a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti írásban vagy telefonon az elállási szándékát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót az áru visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Ez egy normál postai csomag esetén nagyjából 2 000 – 4 000 Ft közötti összeg lehet, melyet a fuvarozóval/postával rendezhet a fogyasztó.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog: Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került áru esetén.
A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor az áru adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a fogyasztó az árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban postai úton, e-mailben, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
Elállási nyilatkozat letöltéséhez kattintson ide: link.
A megrendelt terméket az elállási nyilatkozatot követő 14 napon belül juttassa vissza a cégünk címére. Ezt megteheti személyesen üzleteink egyikében, vagy postai úton a cég székhelyére: 7150 Bonyhád, Erzsébet u. 10. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Fogyasztót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Visszatérítés: elállás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. – Tehát ha az a fogyasztóknak megfelel, akkor az utánvéttel átvett áru árát banki utalással is visszakaphatja.
Panaszkezelés
A vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testület a szekszárdi.
Elnök: Mónus Gréta
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Mobil: 06-30-664-2130
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu, monus.greta@tmkik.hu
Adatkezelés
A weboldal használatához és rendelés rögzítéséhez a részletes tájékoztatónkat az alábbi oldalon érheti el: link.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet "a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól" rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az arndttaska.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.